Burmistrz Miastka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. Inwestycji w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej. Do obowiązków pracownika będzie należało m.in. planowanie, przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie inwestycji i remontów w obiektach stanowiących własność gminy, a także nadzór i współpraca z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji.
Kandydat musi legitymizować się wykształceniem średnim technicznym i co najmniej 5-letnim stażem pracy. W przypadku osób z wyższym wykształceniem - wystarczy 3-letni staż pracy. Wśród wymagań niezbędnych znajduje się również prawo jazdy kat. B oraz kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opisanych imieniem i nazwiskiem - osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Miastku lub pocztą do 15.04.2025 r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Więcej informacji TUTAJ.